Funderar

Ja, gensvaret på utmaningen var ju helt fantastiskt, och det är flera som tycker det varit synd att det bara var under en dag, och att den dagen redan varit...

Så, jag tänkte FORTSÄTTA med utmaningen!

Vad tycker ni om det???

Jag kommer skapa en kategori som heter Utmaningen i sidokolumnen. Om ni vill ha koll på Utmaningen i samlad form, så ska ni kika in där.

Kommentarer som jag fått om utmaningar:


PrincessanCarrio skriver till mig:


"hej, vet att utmaningen antagligen redan är uvslutad? men iaf. jag tkr att detta borde fortsätta, så jag länkar det i min blogg och hoppas att det är ok att utmaningen kanske kan få fortsätta? Jag ska utmana mig själv imorgon får se hur det går^^ du kan läsa om det om du vill på min blogg ^^

Mer från PricessanCarro hittar du HÄR

*************************************

Sara skriver till mig:

"Åh, jag hade så gärna hakat på, på din dag. Allt var kaos, så därför gör jag det NU istället!
Men utmaning till mig själv är att skaffa "tjockare hud" så att jag inte tar åt mig så mycket av vad andra säger till mig. Att våga lita mer till mig själv och min intuition istället för att alltid försöka vara andra till lags och därmed förtränga min egen vilja och det som är JAG.

Stor kram!

tack för att ditt inlägg inspirerade mig till att våga fortsätta! :D"

Mer om Sara hittar ni HÄR

**************************************

K skriver till mig:

"väldigt bra idé! synd bara att jag såg den först nu ^^"

Mer om K hittar ni HÄR

*************************************

Sofia skriver till mig:

"jag ska nog anta utmaningen..! måste bara snabbt komma på något, känns lite sent påkommet.."

Mer från Sofia hittar ni HÄR (lösenordsskyddad blogg)

**************************************


Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

å vad kul att utmaningen kan fortsätta! Jag både tror och vet att detta kan vara bra för dom flesta med div. rädslor, att våga utmana sig själva på både stora och små saker. Det är ju ett sätt att våga släppa sina rädslor och kanske i framtiden kunna arbeta bort dom ^.^

2010-01-26 @ 13:34:03
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0