Några Utmanare!

Ni som inte skickat in era utmaningar än...
Jag KOMMER UPPDATERA DETTA INLÄGGET och fylla på allteftersom!

Så är man nyfiken e det bara att kolla in här några gånger och se om fler tillkommit ;)


Jag har fått veta några modiga utmaningar! Här kommer dom!


**********************************************
Abi kommer utmana sig!

Ur Abis blogg:

"Jag har alltså bestämt mig för att anta utmaningen... Det jag ska göra är något jag blev smärtsamt medveten om för någon vecka sen att jag har problem med. Jag har alltid, i flera års tid haft med mig min mp3-spelare när jag behöver ta mig ut själv i verkligheten.............."

Läs mer om hennes utmaning HÄR

 

*********************************************

Ypax kommer utmana sig!

"Jag skall leka vad Julia än vill imorgon. Skall alltså inte sitta vid datan förrän hon gått och lagt sig."

Läs mer om Ypax svårigheter att orka med vardagen HÄR

*********************************************
Lianna kommer utmana sig!

"Ska inte väga mig på hela dagen!
Woopwoop."

Lianna väger sig tvångsmässigt vanligtvis 10-20 ggr på en dag. Läs mer om hennes kamp mot bla ätstörningar HÄR

*********************************************
Hallon Andersson kommer utmana sig!

Jag har hjälpt Hallon lite med hur mycket mat man normalt äter. Hallon ska utmana sig att äta normalt hela dagen!

*********************************************
Anna på Vägen från 37 kilo kommer utmana sig!

"Ska laga en maträtt som jag annars inte klarar av att laga själv ("vågar" bara äta den - ibland - ute på restaurang eller om någon annan gör den åt mig). Reglerna är enkla: Jag får inte fuska eller hoppa över någon ingrediens.

Det blir något av följande maträtter; Nötpanerade kycklingfiléer, Flygande Jacob, "Plåt-Pizza" eller kycklingwok med cashewnötter."

Mer om Annas kämpande mot anorexi och ortorexi samt hennes glöd för att hjälpa andra i samma sits hittar du HÄR

********************************************
Stormhold kommer utmana sig!

"jag utmanar mig själv att äta normala portioner heeela dagen :)"

Läs mer om Stormhold HÄR



********************************************
Sofia kommer utmana sig!

"jag ska nog anta utmaningen..! måste bara snabbt komma på något, känns lite sent påkommet.."

Sofia funderar över en utmaning och håller på att förbereda sig för att göra den en annan dag
Mer om Sofia hittar du HÄR  (lösenordsskyddad blogg)



********************************************
Jag har ju skrivit om min utmaning innan, men jag lägger in den ändå ;)

"Den 23e blir det party hemma hos Mezza. 30års-kalas.
Och jag har hittat en utmaning som passar tillfället i fråga.
Jag är Kontroll personifierad. Jag har inte kunnat slappna av och ha roligt på fester eller sånt, på många år. Jag har alltid sett till att alla ska ha det så bra som möjligt... sprungit o serverat, ansträngt mig att hitta intressanta o (för andra) roliga samtalsämnen. Jag skrattar sällan på ett äkta vis. Jag skrattar för att andra ska trivas och ha det roligt.
Jag blir otroligt stressad av olika tillställningar. Jag har även svårt att behålla koncentrationen.
Detta är inte kul, men jag har levt så i många år. Jag kan inte tvinga bort det... det finns ändå.
MEN
Jag SKA se till att PÅ RIKTIGT ha roligt på min fest. Jag SKA INTE springa rundor o serva alla... vara trevlig o angenäm för att man måste osv.
Detta blir min utmaning. Jag ska VÅGA ha fest utan krav..."

Mer om min utmaning och anledningen till att jag valt just den, hittar ni HÄR


************************************************


Kommentarer
Postat av: s

Tack så jätte mycket för att du kollar min blogg.. Det är alltid kul med kommentarer, speciellt sånna som du skickar. De värmer riktigt! Det här med metanol är bara min allra sista utväg. Jag har iheller ingen aning om var fan jag ska få tag på den. Det skulle väl vara om min NO lärare har någon. Då kanske jag skulle kunna sno lite och ha hemma ifall att det blir för jobbigt. Usch som jag låter men orkar man inte så orkar man inte.

2010-01-22 @ 19:31:44
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0