Morrn morrn!

Jaaaaa... jag vet. Klockan e närmare 2 på eftermiddan och jag säger god morgon :S

Men jag sussade till 10 typ o sen har det variit pussande på älsklingen innan han drog till jobbet.

 

Klantiga jag skulle hämta nässpray, och slog i tv:n med handryggen. Nu har jag skit-ont och den e lite svullen.

Jag tycker att jag inte gör annat än slår i saker. Men jag har fått förklaringen på det. Eftersom jag lever med ständig smärta (fibromyalgi) så är det inte ovanligt att man blir klumpig. Kroppen fokuserar på smärtan, och till slut blir det till en vana. Efter ett tag kvittar det om man har ont just då, kroppen är ändå beredd typ. Och eftersom den har fokus på smärtan, så har man inte lika mkt fokus på tex rörelser i andra delar av kroppen.

Så... det finns en anledning till återkommande klumpiga händelser...

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Klumpig eller fumlig kan jag också vara. Hopplöst på jobbet ibland där jag är perfektionist, typ.



Glöm inte min andra blogg också.

2010-01-08 @ 16:06:28
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0