Morrn morrn...

Somnade trots allt igår, även om det tog tid. Men haft massa underliga drömmar istället o vaknat femtitvåtusen gånger.

Benet känns lite bättre idag, men ska nog ändå se till att en av sprutorna blir i ryggraden där den  nerven startar. Och så blir det väl armbågarna och vänster-foten/vristen.

 

Drog ju på mig en total-förkylning efter min "lilla" promenad innan skolan. Det verkar ha blivit lite bättre för jag nyser inte lika mkt och snörvlar inte på samma sätt.

 

14:15 kommer taxin som tar mig till smärtkliniken. Så efter mitt besök där, blir det svårt för mig att använda datorn. Kommer väl som vanligtvara lite lago förlamad i armarna...

 

Kram o gomorron!


Kommentarer
Postat av: tappaintehoppet

Hoppas dagen blir bra trots allt.

2010-01-20 @ 16:03:48
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: psykos

kram kram

2010-01-20 @ 22:44:43
URL: http://psykosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0