Mezza-pyssel

Ja, vissa av er kan nog ha räknat ut vad jag hållt på med under dagen... jag skrev om det igår nämligen.

Jag har fått mina skolböcker nu!!! Så jag har hållt på och plastat in dom riktigt riktigt noga nu ett tag. Det e såndär plast med klister på ena sidan... och det krävs lite tålamod om amn inte vill ha luftbubblor.

Dock var det knappt jag trodde mina ögon när jag öppnade paketet från posten...

5 böcker var beställda. Det gick på över 1100 spänn (!)



"boken" längst upp till höger...det var den jag reagerade över.
Den är tunnare än tunnast. Hela 23 sidor.
Va tror ni den kostade!!!
23 sladdriga sidor med bara FACIT på de andra böckerna... kostade nästan 100 spänn!

Jaja. Jag har böckerna nu, och en del kommer jag definitivt sälja vidare när jag e klar med dom...


Det kändes faktiskt lite häftigt just med Fysiologi-boken... Det är den FÖRSTA högskole-boken jag skaffat mig.

Nähäpp. Nu ska jag äta klart min enormt goda fruktsallad.
Jag kikar in snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Sånt fick vi göra med min dotters böcker när vi hade föräldramöte i början av höstterminen.

2010-01-09 @ 19:58:38
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0