Underliga drömmar

Sovit helt ok inatt. Men vaknade av att jag inte riktigt fattade vad det var jag drömde om. Det var simning under vattnet, enman om sprang o tryckte in örhängen i öronen i simhallen, Älsklingen som ljöt en form av en korsning mellan jättespindel och skkorpion, samtidigt som det sprang omkring människor från ett ålderdomshem i grannens lägenhet där han satte upp tygstycken fastsatta med en häftapparat. Jag rensade föresten även skafferiet...

Ja, det var en väldigt underlig kompott minsann.

Men men... nu e jag iallafall vaken. Det är onsdag och jag ska se om jag pallar med lite träning med mitt wii idag. För jag tänkte banne mig ta mig till vattengympan imorrn. Ja, jag käkar ännu antibiotika, men det är typ bara hostan som e kvar. (peppar peppar...)

Vi startade ett projekt här hemma igårkväll. Vi ska göra om i förrådet. Ha det som enbart klädkammare, och då ha vårt tredje rum som ett litet förråd. Detta innebär: Lådor som ska rensas.
Bara igår fylldes tre stora sopsäckar med diverse skräp som fått hänga med genom flera flyttar. I(dag kkommer jag slänga en sjuhelsike massa böcker. Nu ska det VÄCK! Fattar inte varför man envisas med att ha kvar gamla saker som man ändå inte använder. De har inte ens packats upp efter de senaste flyttarna... så då är det inte heller så stor chans att det nånsin kommer till användning ju.

Nä, åter till plockandet nu...
Byebye Vad hittar ni på idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0