Trött...så trött...

Känns som denna dagen varat typ en vecka. Var det verkligen så sent som imorse jag vaknade av brinnande lins i ögat?
Apoteket e fixat. Såklart dexofen... läkaren ringde ju i telefonen när jag va på ICA...i kassan... och han sa inte vad det var för antibiotika. Dexofen har en benägenhet att bara funka lite då o då hos mig nämligen. Därför brukar jag få ERY-MAX istället. Jaja, får väl se hur detta artar sig. Jag har bara mått lite illa av dem änsålänge...hoppas det inte blir värre.

Hittade häromdagen min påse med tippar till naglarna. Nu har jag förlängt dem...ska bara måla dom oxå.men det blir väl imorrn antar jag. Mina egna naglar är så fruktansvärt klena, och inget INGET verkar hjälpa... så det e bara att sätta på fejk..

Nej, om man ska sussa tidigt idag då... fredagkväll o allt...
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0