Sjuk?

Har nyss vaknat efter lite daglig sömn. Jag fattar det inte... de senaste dagarna har jag verkligen inte kunnat hålla mig vaken. Ögonlocken trillar ner och en oerhörd trötthet gör mig handlingsförlamad. Jag har nåt i luftrören som gör att jag inte kan andas riktigt. Slem... vätska.. ja, nåt e det. Det gurglar när jag andas och jag får "hosta" upp det hela tiden.
Men det är ingen vanlig hosta...mer som en rensande kraftig ut-andning. Måste ju få upp det som hindrar mig från att andas...

Idag när jag la mig för att vila, upptäckte jag att det inte alls gick att ligga ner. Jag bullade en massa kuddar och satte mig och sov. Nja, sov o sov... jag vaknade varannan minut för att harkla bort slem så jag kunde andas..

Jag vet i katten vad det är. Jag känner inte igen det alls. Men det e jobbigt att inte få andas i fred!

Blä

Kommentarer
Postat av: Ylva

Sånt där slem är superjobbigt att ha. Krya på dig.

2009-11-25 @ 15:47:36
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0