Sitter o tråkar

Naglarna är målade mörkt grön-blå med glitter-lack i samma färg. Lång dusch är tagen. Kaffe drucket, Kattmat given. Nu då?

Hade jag varit lite friskare och haft mer energi, hade jag väl stält mig och gjort värsta passet med Wii... men så är inte läget. Läget är inte heller sånt att jag kan gå o lägga mig...

Kollar rundor på bloggarna jag följer... Kan nån föresten tippsa mig om riktigt bra bloggar? Jag tror jag vill ha lite fler hehe

Har dessutom kopierat hela min gamla blogg till worddokument...så nu är den oxå sparad...


Kommentarer
Postat av: stinastina

hej tjej! nu har jag hittat hem till ditt nya place. jag kan tipsa om en asbra blogg som inte är en läsblogg utan världens bästa grej om man är lite låg. inspirationen flödar....



http://fittforcefive.wordpress.com/

2009-11-07 @ 15:47:06
Postat av: Ylva

Jag kanske inte kan några bra bloggar men jag önskar dig lyckat till med att hitta några. Har svårt för det jag med.

2009-11-07 @ 17:15:09
URL: http://ypax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0