Morrn morrn!


Gomorrn!
La mig tidigt igår, och har sovit relativt ok. Dock drömt en massa underliga drömmar.

Hostan river i halsen. Inte ett dugg bättre har det blivit. Suck. Jaja, jag får väl hoppas att det går över snart iallafall.

Lillebror fylelr snart 25... ojoj, min lilla lilla lillebror... minstingen i familjen. 25 bast! Vet verkligen inte vad jag ska hitta på att köpa till honom. Han är intresserad av data o konst med datorn osv. Utbildad inom det. Men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på eftgersom han typ redan har allt. Annars gillar han tv-spel, gitarr...spelar mkt, även guitarr-hero... tycker om att fota o sånt.
SNÄLLA GE MIG TIPS PÅ VAD JAG KAN GE HONOM!

Varma morron-kramar från mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

God morgon!

Hoppas att du snart blir bättre för nu har du varit sjuk mycket nog tycker jag.

Finns inget tv-spel som han inte har som du tror han skulle gilla, eller filmer...

Det är svårt att köpa saker till någon som har allt. Lättast är ju annars att köpa presentkort på något ställe du vet han handlar på så får han välja själv, men det är ju så tråkigt jag vet...



KRAM på dig

2009-11-07 @ 09:09:42
URL: http://mariasegnalillablogg.blogspot.com
Postat av: Ylva

Godmorgon på dig med. Jag har ingen bra idé på presenter.

2009-11-07 @ 09:29:53
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0