Jaha...ett kvällsinlägg nu eller?

Jaha. Kväll, natt, dags att sova? Jo, jag antar det.

Terapin gick bra. Vi kom på att det bara är TVÅ gånger kvar innan avslutet.
Det e nästa tisdag, och sen den 15/12. Jaja, det kommer gå bra, men det kommer ändå vara saknad såklart.

Annars har det inte gjorts så mkt. Kom hem, somnade ett par timmar, käkade, älsklingen bakade bröd, vi såg på Slumdog milionare (bra faktiskt) och sen körde jag ett träningspass på drygt en timme. Spelade lite spel på fejjan och kollat igenom bloggar.

Älsklingen obbar 8:30-20:30 imorrn... usch. Vad ska jag göra under tiden?
Drar kanske ner till centrum, stämplar mitt senaste läkarbesök på högkostnadskortet, går hem o tränar, städar, sitter med datan...Ja, mkt mer lär det väl inte bli. Bör väl ringa sjukgymnasten oxå... och FK...

Nattinatt o sov så sött... zzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0