Gomorrn!


Ja...man skulle ju lätt önska att en sol väckte en..men så e inte läget. Det e regn o grått...
Storebror fyller 34 idag... måste komma ihåg o gratta honom.

Sovit ok inatt iallafall. Vaknade av att det lät som nåt gick på taket, kom på att det förmodligen e måsarna som trampar rundor.

Började på ännu en bok igår, men somnade redan efter ett par sidor. Definitivt inte för att den va trist, nä, det va för att jag var verkligen totalt slut!
Skönt att somna när man haft ett rejätr pass :D

Idag är det terapi på schemat. Kom på det imorse när jag vaknade. Hade förträngt det :P
Min terapeut har en ide om att jag beter mig på särskillt sätt eftersom vi snart ska sluta med terapin. Haft henne i över 4 år, och den 15 dec är det sista gången.
Men det känns ok.  Jag känner henne så väl att jag vet precis vad hon kommer säga angående något osv. Så hon har verkligen haft inflytande på mig och jag kan typ ha terapi för mig själv bara jag tänker tanken: Hur hade hon svarat/frågat om detta?

Iallafall. Jag ska dit idag.

Boken jag börjat läsa heter Skändad. Ja, man kanske förstår mi gengre inom litteraturen :P Det e verkligen biografier som gäller. Helst med nån inriktning på psykologi/psykiatri.


Håller på att kolla lägenheter oxå... det e standard på tisdagsmornar. De lägger nämligen upp snabb-lägenheter då... som man inte åste stå i evinnerlig kö till :P

Älsklingen lämnar just i denna stund ungar i skolan, och sen åker han hem från sitt natt-pass (han jobbar med barn...)

Nej, nu blir det fokus på lyorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0