Energitjuvar o dess motsats

Ja, det snackas en hel del om dessa energitjuvar... som bara stjäl från en och inte ger nåt tillbaka...
Men jag e nyfiken.. vad har Ni för energiGIVARE??? Asså saker som GER er energi... som får er att orka... som ger vilja och skratt.

Energigivare för mig är iallafall:

  • Min katt Mia
  • Min underbara sambo/fästman
  • Mina kära omtänksamma vänner
  • Min familj
  • En lugn morron med cigg o latte
  • Ösregn/oväder
  • Sol
  • Tecknandet
  • Sjungandet
  • En god natts sömn
  • Ett bad
  • Hysteriska skratt
  • Förlösande tårar
  • Nybakat bröd
  • Skola
  • Bra bloggar
  • Böcker
  • Träning

Ja, det var vad jag kan komma på såhär på en gång.

Varför bara skriva om energitjuvar... motsatsen är också viktig att komma ihåg! Det som gör att man orkar med ännu en dag när det är som tyngst... det som gör vardagen värd något, det som är LIVET.

Vad har ni för energi-givare? Och varför har ni dem? Skriv nåt i er blogg vet ja... sprid lite positiva känslor o tankar!

Ha en kanon-dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0