Drömmar o skit

Haha, tror ni man spelar mycket Wii när man t o m drömmer om det???
Drömde att vi va ett gäng som skulle bo på hotell. Syrran o hennes vänner va oxå med. De checkade in först och fick en svit granne med lobbyn. Det som va det underliga va att väggarna till deras vardagsrum var av glas, så man såg allt de gjorde i vardagsrummet från lobbyn. Så fort syster o hännes vänner kom in i sviten satte de på tv:n och började spela wii fit plus.
Ja, det ser ju onekligen kul o löjligt ut när man ser nån spela Flygande fåglar... där man ska stå på brädan och flaxa med vingarna...

Men det va iallafall precis vad de gjorde... haha

ja, kanske e det lite mkt Wii-spelande, men det e ju banne mig bra träning!
Kommer idag köra på som attan!
Älsklingen jobbar hela dagen, så jag har iallafall tid med det ;)

Vädret... ja, för en halvtimme sen tittade solen minsann fram, men nu e det genommolnningt igen. Blä. Hade varit skönt med lite sol... det va ju lixom ett tag sen sist...

Jag har ont... Blä. Har en massa sårskokrpor på rumpan o benen efter eksem, och jag kliar hål på dem varje natt. Har gjort det i nån veckas tid o nu börjar det minsann kännas rejält. Varför ska man klia sig i sömne!!! Gaaah! Sover emellanåt med byxor för att inte kunna klia, nmen på nåt sätt är det som att de inte vill läka ändåå. Eksemen e borta, men såren består...
FULT e det oxå :S

Jaja, om man ska svepa sin latte, ta sin cigg och kolla vad ni andra haft för er?

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0