Julklappar?

Jag har alltid samma önskelista till både jul och födelsedag, eftersom jag fyller den 23 januari. Denna gången blir jag dessutom 30, så det är ju lite extra stort och sånt.

Jag har funderat lite på det här med klapparna och presenterna. Jag har min önskelista, men tänkte bara för sysselsättningens skull rada upp vad jag tycker verkar va roliga klappar i övrigt ocå. Inte så att jag önskar mig det, men alla år har sina specialiteter.

Min önskelista:
  • Pengar till tatuering (tatuera över ärren på vä-arm)
  • Presentkort till Nagelförlängning
  • Wii WeSing + mick
  • Wii Dansmatta inkl spel
  • Spikmatta
  • Sängkläder till dubbelsäng
  • Prsentkort underkläder
  • Olika roliga o snygga Depend-nagellack (små)
  • Start-set Photopearls (finns på bla Panduro, Kungsgatan)
  • Våffeljärn
  • Hushållsassistent (stor)
  • Bakmaskin
  • Långa latte-teskedar


Andra kuliga och bra saker:

Ätbart tangentbord
Mina vänner-bok (vuxen)
Sällskapsspel
Start-set till scrapbooking
Roliga disktrasor
CD-sagor till barn
Apotekets julsenap i keramikmuggar
Spotify Premium eller Voddler
Hjärtformad stekpanna
Personliga smycken


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var ingen dålig lista du hade. Jag brukar inte få så mycket så jag önskar mig pengar till prylar som jag egentligen inte behöver.

2009-12-22 @ 13:39:03
URL: http://ypax.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej, tack för din kommentar! Det är alltid trevligt att få skickade kramar :)



Skickar många kramar till dig också! <3

2009-12-22 @ 14:42:28
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0