ja jag har tråkigt...

Ja, har man trist så kan man göra sånt här...
Hittade det på Joannas blogg

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? har kjol...svart
Den sista personen du talat i telefonen med? Älsklingen
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? charmen i kombination med helheten
Vilken är din favoritdryck? Latte
Hårfärg? ljusblond/askblond
Ögonfärg? blå
Vad dricker du på krogen?: vin, drinkar, cider
Favoritmånad? januari, augusti
Senaste filmen du såg? nån dubbad julsaga om tomten
Vad ska du göra imorgon? hmm... hämta mina glömda badkläder kanske?

Senaste person som ..
Sov i din säng:
jag och älsklingen
Skällde på dig: mamma
Du chattade med: ingrid
Fick dig att gråta: min fd chef

Vilken svordom använder du mest? skriftligt: shit! muntligt: fan!
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? betala skulder, köpa lägenhet, resa
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? ger vettiga kommentarer, närhet, intressanta diskussioner
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut! Det gör jag ännu!
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska, nån enstaka spansk mening, rövarspråket
När grät du senast? oj, det var länge sen... har så svårt att gråta
Har du några tatueringar eller piercingar? tatuering på hö skuldra (vattumannen), piercingar i navel, tunga, läpp, ögonbryn och en massa hål i öronen. Har en halvigenväxt i näsan med. 
Vilken är din favoritfrukt? sharon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej inte alls, men jag köper inte så mkt onyttigt. håller mig till bra mat
Sover du på mage, sida eller rygg? magen och sidan. ibland några minuter på rygg
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ja absolut!
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? oj, ingen aning faktiskt...
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? lögner,misshandel(psyk/fys), otrohet

Vad ska du göra ikväll? öh...vara hemma, kanske städa lite?
Vad ser du fram emot? Min framtida tatuering på armen
Sex på första dejten? nja, men kanske andra?
Vad åt du senast? en lussebulle
Gillar du att laga mat? Ja det e roligt :)
Vad är sexigt? ja inte e det helikoptern iallafall ;) fniss
Vad heter dina husdjur? Mia (katten)
Var är du känsligast på kroppen? nacken 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Japp
Bio eller promenad? promenad
Jag är allergisk mot: div mediciner, idiotiska kommentarer

Jag har tagit studenten: Japp, och det var fan över 10 år sen :S
Jag har svimmat: Nej, aldrig! Och ni ska veta att jag både försökt och varit i tillstånd där jag borde gjort det..
Jag älskar någon: Ja det e klart! Jag älskar många!
Jag har rapat högt offentligt: Jajamensan :)

Kommentarer
Postat av: lilla my

Två brev kommer inom dom närmsta dagarna det kanske kan pigga upp lite hihi.Kram vännen dom är lagda på lådan i dag.

2009-12-07 @ 16:14:07
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0