I bilen...

11:16

Jaha... så sitter man i bilen då.. på väg hem igen. Hem till stora staden.

Har haft det bra i skåne, men det är ju alltid skönt att komma hem. Saknar min älskling!

Skriver i ett worddokument, och sen laddar jag upp det på bloggen sen. Mobila nätet är inte att räkna med ute i bushen haha.

Äter solrosfrön som snacks. Attans...borde köpt en dreicka med.. jaja, vi pausar väl nånstans...

Otroligt skönt att ha dator + internet med sig!

14:03

Kommit halvvägs. Tog en rastplats och käkade. Mmmmmmm... färskpressad blodapelsin-juice! Ja, och så en räkmacka på det och en vitaminshot :)

Sov ett tag innan med.
I skåne var det noll snö... mennu e det minsann en hel del. Tycker det är häftigt när landskapet ändras så, vartefter man kommer längre och längre norrut. Kommer ihåg när jag pendlade från skåne till stockholm för många år sen; då började tåget med stationsutropen på skånska, sen småländska och sen mer och mer stockholmska ju längre norrut man kom.. haha.
Men det var många år sen... snart 10 år... (shit!)

Testade lägga upp blogginlägg innan, men nätet bröts så det kom såklart inte upp nåt. Skönt att det fanns sparat i word...att jag förutspådde det *fniss*


Kommentarer
Postat av: Ylva

Kör försiktigt.

2009-12-28 @ 15:35:53
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0