Tandvärk?

Nja, det e väl inte direkt tandvärk, snarare tandköttsvärk... och inte e det trevligt, det kan jag lova!
Har Xylocain-spray här hemma, så käften e lite bedövad nu iallafall... fattar inte vad som hänt. Det är som om jag kört en syl in mellan tandköttet och tanden och lämnat den där... ajaj..

Asså jag måste verkligen till tandläkaren... men det finns ett problem där... jag har vansinnig tandläkarskräck! Så fårt det kommer in nåt roterande instrument i min mun så blir jag knäpp. Jag blir paralyserad och hyperventilerar... och det leder till att jag tappar ALL kontroll EFTER besöket. Jag vet inte vad jag gör, vilket oftast slutar med att jag tar mig tillbaka till verkligheten genom att göra mig illa... och sånt har jag ju slutat med, så jag vågar fan inte ta risken attgå till tandläkaren. Dessutom har jag nu lagt av med benzo, och deet var det som IBLAND, i extrem överdosering, kunde ta mig igenom ett tandläkarbesök...

Har fått tid till ADHD-utredningens fortsättning den 2 feb. För att träffa både läkare o psykolog... funderar på om man ska ta upp det då... eller iallafall be om ett möte att ta upp det på....

Chao på er!

Kommentarer
Postat av: tappaintehoppet

Tandvärk är inte kul. Ska själv till tandläkaren om ett par veckor o fixa en trasig lagning. Smällar man får tar, men det är inte kul. Hoppas du får en bra dag trots allt.

2010-01-03 @ 17:03:18
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Nä tandvärk är inte kul. Hoppas att det går bra. Jag håller iaf tummarna för dig.

2010-01-03 @ 20:55:33
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0