Jahapp....

Är riktigt seg idag... hade tänkt jag skulle rita lite på datorn...
har ju ett sånt där bra ritbord lixom...
Men det har inte blivit av nåt med det. Sitter bara o slöar och gör verkligen inget alls.

Har varit tvungen att peta ut linserna (igår) för det e nåt paj med ögat. Men kruxet är att jag har glömt mina glasögon hos mamma o pappa i skåne nu i jul. Dom är för tillfället i gbg hos min storebror, och efter det kommer dom till sthlm. Hoppas att de inte glömt att dom skull ta med glasögonen...

Jag använder dom ju typ aldrig... jag har dygnet-runt-linser som jag bara tar ut en gång i månaden för att slänga...och sen in med nya.

Men så ibland hamnar nåt skavande skit i ögonen och jag måste ta ut dem och vila ögonen lite... Då e det VÄLDIGT bra att ha glasögon...för det e inte mkt jag ser nu..

Jaja... ska väl se om jag ritar nåt... kanske slänger upp det här ifall det blir bra...


Kommentarer
Postat av: POPPY

sv, tack för lite info!

men jag tänkte mest EFTER det har läkt, då är det väl lugnt?

2010-01-05 @ 21:27:06
URL: http://skiiinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0