JAG BLIR GALEN!

Ja! Det blir jag!!!
Sitter och knåpar ihop en sammanfattning av en journal under ca 3 års tid. Jag skriver ihop medicinering o ändringar o sånt. Det ska sen skickas till LÖF (Landstingets ömsesidiga försäkring) för utredning...
Jag vill att det ska vara konsekvent skrivet, lätt att hitta o läsa osv... Men det går fan inte! Läkare kan fan inte skriva rätt ju! Vissa saker står korrekt i journalen, men vissa saker glömmer de skriva in saker i epikrisen...
Jag har printat ner en d-a massa sidor, och jag vill bara få det klart! Jag har väl en 20-30 sidor journal kvar att gå igenom... det mesta e klart men det e mycket kvar ändå ju...

fan va man kan bli irriterad på kaoset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0