...hmmm...

Finns det nåt vettigare att göra än detta, om man känner sig stressad och verkligen borde göra nåt helt annat???

Well well... here we go:



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel massa! Slutade med benzo och designade min egen blogg nårra ggr tex

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm... vafan va det då? Jag vet inte eftersom jag inte vet vad jag lovade...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamensan! L, A (för andra ggn), T, A, och många fler faktiskt...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Barn... såklart...
 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
28 sept till 4 okt

8. Vad var din största framgång 2009?
Bli benzo-fri! Minska min sjukskrivning i %

9. Största misstaget?
Låta min fd chef behandla mig som hon gjorde

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, opererade magmunnen, var abstinens-sjuk, lung/luftrörsinflammationer om o om igen osv

11. Bästa köpet?
Min nya lilla dator och mitt ritbord till datorn

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm... öööh, datorn, böcker, kläder... eller kanske resan till Spanien?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det e klart! Spanien-resan var suverän för min själ!!! (nu e det faktiskt så att det står någonTING och inte nåt annat... så därför skriver jag inte alla mina underbara vänner...)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj. Det måste väl bli diverse M.Jackson-låtar...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Fokuserat på mitt välmående. Lärt mig mer att tycka om sociala saker o trivas med det.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för bagateller

18. Blev du kär i år?
Jag är ju alltid kär nuförtiden!

19. Favoritprogram på TV?
Fakta om den medicinska världen i alla dess former.

20. Bästa boken du läste i år?
Shiiiit... Jag läser ju hur mkt som helst! Jag kan omöjligt välja!

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
*Funderar*  Fyllde ju år i januari, och det e ett bra tag sen! Hjälp, jag minns inte vad jag fick, men jag brukar få iallafall nåt som jag önskat mig!

22. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det e väl samma svar som ovan... klart man inte får allt man önskar sig ju!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Asså, detta va ju lite plågsamt... no memories at the moment... kanske kommer senare. Nån som vet? Som kan hjälpa mig?

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, jag hade ju kunnat vinna på lotto... det hade förenklat en hel del. Min chef kunde gott behandlat mig bättre, då hade jag ju inte sagt upp mig. Det skulle varit skönt om jag inte gick omkring och va sjuk jämt också.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hemma: Myskläder. Allt utom hemma: Avslappnad stil, snygg men inte präktigt, däremot gärna praktiskt.

26. Vad fick dig att må bra?
Min älskling, mina vänner, missen-Mia, Spanien, sommaren, snön, vackra ord..ja det e mycket.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på? Öh... ingen?

28. Vem saknade du?
Farfar, min farbror, C.W

29. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm... nytt folk... jag vet inte riktigt. Tror jag behöver hjälp med att minnas detta oxå. Träffade innebär ju lixom face 2 face...

30. Planer för 2010?
Plugga, sluta me ciggen, trivas med mig själv bättre både psykiskt o fysiskt... har en massa saker jag planerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0