D-a Morfin!

Ja, det blev lite coccilana etyfin (hostmedicin med morfin i) igårkväll för att jag inte skulle hosta sönder mig och för att få sova. Men jag drabbas alltid av en särskilld biverkan... Är det något som innehåller morfin, så får jag extrema mardrömmar.

Inatt handlade det om att jag var inlåst tillfälligt på psyk i kristianstad. Det var bara unga människor där, mellan 15 och 30 typ. Alla var riktigt sjuka brottslingar. Personalen var manipulerande och vidrigt elaka.
Det fanns mängder med "koder" i hur man skulle bli behandlad osv.
Eftersom jag bara var där tillfälligt för nån utrednigs skull, så visste inte jag alla oskrivna regler. Det slutade med att folk manipulerade mig, misshandlade mig, drogade mig osv. Både personal och patienter. Det var mer likt ett amerikanskt fängelse än en psykavdelning... Det var trånga små små rastgårdar (2 x 1 meter) som såg ut som gallerburar.
psyks "koder" överumplade mig och plötsligt kom jag inte därifrån. Dom slaktade min lilla älsklings-misse, dom rövade bort min brorsdotter (1½ år gammal). Dom manipulerade händelser så jag blev ansvarig för mordförsök...
Jag kom aldrig därifrån.

Jag har kallsvettats hela natten, både av drömmar o feber. Vaknade kl 9 och är helt slut.
Visst, jag slapp hosta inatt, men morfinet gav sig på drömmarna och det blev ändå ingen kvalitets-sömn... Riktigt såhär illa brukar inte morfin-drömmarna vara men inatt hade jag väl otur...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Oj det låter hemskt. Hoppas du får en bättre natt i natt.

2010-01-11 @ 13:46:40
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0