Award!

WOW!
Jag har fått en Award! Det är nog den första jag fått! Sååå kul!

Tack så himla mycket Lianna!

7 sanningar om Mezza:

1. Jag tog bort mitt mellannamn Barbro för några år sen o skaffade mig ett annat

2 Jag är rädd för maneter, myror (många), och tandläkaren

3 Jag kan inte känna av om det finns spöken/andar i min närhet

4 Jag hanterar fiol, trumpet/kornett, blockflöjt, tvärflöjt, gitarr och sång. Även lite piano

5 Jag har vad de kallar "totalt gehör"

6 Jag är världs-sämst i att ta hand om blommor

7 Jag har köpt skor i stl 34 i vuxen ålder

Följande bloggar ger jag denna award:

Mias filmblogg

En blogg som startade för inte så himla länge sen. Mia skriver enkla recensioner om filmer hon sett. Ger betyg och kort sammanfattning utan att avslöja för mycket.
Mia studerar filmvetenskap i Lund.

Hontass
Bloggen med... ja, Hontass. När hon gör en Terry, när hon föder barn och när hon har vansinnigt ont.
Men även hennes knas-liv med J, småbarnsmamma  och ett humör som jag rent av är avis på!


Emma-Lee

Emma-Lee har gått igenom egentligen alldeles för mycket, men nu ligger fokus på träning och sund hälsa. Hon kämpar med att komma ifrån sina ätstörda tankar och försöker numera fylla dagarna med positiva saker. Hon lever med sina två hundar och två katter och om inte allt för länge blir hon sambo med sin mr H.


Konståkningsbloggen

En blogg skapad för att fylla tomrummet på konståkningsbloggar! Äntligen finns den här, och man kan hålla sig uppdaterad om vad som händer, hur det händer och varför det händer!
Frågor man har om sporten blir snabbt besvarade på denna bloggen och det bjuds på massor med vackra bilder!


Faster Ester

 En fantastisk kvinna (och hennes man) som gör det som många helst skiter i... Tar med kärlek och värme hand om främmande människor i stor nöd. Psykiatrin skrämmer dom minsann inte och nu har Faster Ester startat sin blogg där vi får veta hur det ser ut från hennes och hennes mans sida! Och det är minsann inte det lättaste att leva i Sverige, där det finns mängder av lagar som nästan gör det omöjligt att kunna hjälpa människor man inte har släkt-förbindelse med...


Psykiatrin.blogg/Psykos

Psykos är en av Admin till detta fantastiska bloggforum! Trotts egna svårigheter och kämpande så orkar hon, och brinner för att hålla bloggforumet uppdaterat. Ett ställe som verkligen behövs, såväl för psykiskt sjuka, anhöriga eller intresserade.


Bodyguard
Bodyguard skriver hur tankar och känslor går hos en anhörig till en tjej med anorexia. Hennes kamp dagarna i ända mot det anorektiska monstret. Utan att själv vara sjuk får hon se många av dess sidor och hon delar med sig av olika händelser. Det känns otroligt viktigt att få se hur psykisk ohälsa känns för anhöriga, och det ger Bodyguard oss.
************************************************


Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award



 


Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

gud vad gulligt! tack för utmärkelsen! KRAAM!

2010-01-22 @ 09:56:52
URL: http://konstakningsbloggen.se
Postat av: Helén

Tack snälla du! Och faktiskt blir jag gladare över vad du skriver om mig och Anders och bloggen än själva awarden (men naturligtvis blir jag glad över den med).



Kramar från oss

2010-01-22 @ 12:03:29
URL: http://fasterester.blogg.se/
Postat av: P

awww tack! ska också göra när jag har tid :)

kramisar

2010-01-22 @ 12:59:34
URL: http://psykosblogg.blogg.se/
Postat av: Vägen från 37 kg

hej Mezza!



Hur var det nu med den där utmaningen? Har du bestämt dig för din? Kan du inte skriva ett inlägg så vi som vill vara med kan skriva där vad vår utmaningen blir som vi ska göra den dagen...



/Kramar från Anna på

http://vagenfran37kg.wordpress.com/

2010-01-22 @ 13:16:57
URL: http://vagenfran37kg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0