Pust

Sovit några timmar. Behövdes trotts att jag jag sov typ 10 timmar inatt.
Känner mig tyvärr sämre idag än igår.  Hostan är värre, febern är tillbaka.

Älsklingen ska jobba natt, så jag blir ensam både nu inatt och imorrn natt :(

Rara V ringde ikväll. Fick en fin vänskaps-förklaring...och vad gör jag? GÄSPAR!!! Men jag LOVAR V att det inte var pga uttråkning! Du är en av de finaste vännerna jag någonsin haft. Jag hoppas att du får en skön kväll med film o lite godis. Ibland behöver man det.

Halv 7... och ögonen vill inte vara uppe... illa.
Men jag ska fan inte sova mer förrän det blir dags för natten... annars kommer jag bara ligga o vända mig sen.
Dessutom sover jag sämre när jag inte har min älskling bredvid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0