Läst ut boken!

Det tog minsann inte lång tid för mig att läsa ut boken "Innan jag dör". Jag bara måste rekomendera den! Det var länge sen jag läste en så bra bok. Den hamnar definitivt på listan över de bästa jag nånsin läst.
Jag har suttit klistrad med näsan i boken, och tårarna rann. Och DET... ja, det mmina damer o herrar... händer typ aldrig! Visst kan jag bli lite tårögd av nån film då och då...men jag kan faktiskt inte komma på en enda bok som fått det att rinna över...

Boken är ingen biografi... som jag annars alltid läser. Men den är oerhört välskriven och med stark känsla. Den ger en tankeställare om vad livet är värt, och för en som haft självmordsplaner under många år, så träffade den rakt in i hjärtat.

Jag hoppas ni ser den nånstans i nån bokhandel...och köper den... Avsätt ett par dagar och sitt som klistrade. Den var verkligen värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0