2012

Kollade på 2012 igår. Häftig! Kan inte annat än rekomendera den...särskillt för effekt-entusiaster! Storyn var väl iinte så himla oväntad, det va en klassisk katastrof-film. Men effekterna lyfte den riktigt högt. Och tankeställaren: "allt kan inte köpas för pengar" gick igång i skallen.
Nä det va en film att upplevas :)

Jag sitter allena hemma igen, älsklingen har dragit till jobbet. Vanligtvis jobbar han 9-21 på helgerna, men idag kommer han med största sannolikhet sluta redan kl 12 :)

Febern har varit lugn inatt. Jag har sussat gott iallafall :)

ska kolla rundor lite på bloggar...och sen kommer jag nog läsa ut Skändad idag.

kram o gomorron på er!

Kommentarer
Postat av: Nett

Den filmen vill jag jättegärna se, skall föreslå det till mannen att se den på Fredag kväll kram

2009-11-23 @ 16:57:43
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0