Nyårslöften?

Ja, i år blir det VERKLIGEN klassiska sådana!!! Haha, snacka om att bete sig Svensson-aktigt... Men jag och älskligen satt iallafall igår och diskuterade... och nu blir mina löften:

  • Sluta röka efter nyår
  • Fortsätta gå ner i vikt
  • Träna bra och regelbundet
  • Sluta pilla på sårskorpor!
  • Ta hand om mig själv, dvs inte träna, gå ut etc när jag inte är tillräckligt kry!

Ja, det är vad jag kommit fram till än sålänge... Just den där sista punkten känns viktig... för jag kan verkligen inte fortsätta gå omkring och vara sjuk sjuk sjuk...

Vad blir era löften? Man kanske kan få nån liten idé av er???

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som några riktigt bra löften.

Mitt kommer att vara att jag ska träna regelbundet så jag kommer i form. Ingen tidspress men det hade varit kul att kunna springa ute till sommaren utan att hålla på att dö efter 5 minuter...

KRAM på dig och GOD FORTSÄTTNING

2009-12-29 @ 10:42:41
Postat av: lilla my

Det låter ju kanon och kunde jag sluta röka så lovar jag att du kan.Mitt löfte kommer bli att börja träna och gå ner i vikt för det har blivit 10kg extra på ett år nu men det är väl pga rökstoppet så man ska väl vara nöjd ändå.Kram och ha de bra.

2009-12-29 @ 12:32:53
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: tappaintehoppet

Nyårslöften? Det är ett gissel :-) Försöker varje år, men det går sådär. Det får bli att gå på ett Pilatespass per vecka.

Ha en bra dag.

2009-12-29 @ 14:52:05
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: vilsen

Heeejj,,

Vad roligt att fler hittade hit till min blogg.

Det är en fruktansvärt historia men jag berättar sakta med säkert..

Jag läste det du skrev om mig i din blogg..Tack för jag tycker det är viktigt att andra ser varför det gick snett för mig,och det finns anledning hur ett barn utvecklas och kanske finns förståelse för folk där ute som mår riktigt dåligt och gör dumma saker men det finns orsak..Jag ger beskrivning hur myndigheter ´blundar och inte gör ett skit...



Du är så välkomen att läsa..

Ushh ha du med varit i svängen??droger eller alkhol? ush avgiftning e hemskt men ibland måste man..Jag är idag 24 år gammal...:) i berättelsen senast jag skrev då va jag 21 år:) Har en del kvar att skriva men tagit återfall kraftigt på heroin men går på subb nu men ska avgiftas snart ..:(( gott nytt år:)

2009-12-29 @ 16:41:52
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej
Postat av: Sara

Dina löften låter riktigt bra!

Jag ska försöka ha som löfte att lyssna mera inåt, d v s inte ta åt mig så mycket av det jag får på mig hemifrån osv. Få tjockare hud mot det som gör mig illa helt enkelt! (om det nu är så enkelt..)



Kram!

2009-12-29 @ 19:09:47
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0