Julgodiset är KLART!

Ja, det började ju med detta


och sen sattes det igång!
Det blev:

Chokladkolor


Knäck


Nougatkulor i vit choklad och Chokladdoppad torkad aprikos




Chokladdoppad torkad ananas




Nöt/frukt-choklad med apelsinsmak



Kokoslikör-nougat



Apelsinnougat



Chokladdoppade kokoslikörmarinerade cashewnötter



Sen förberedde jag pepparkaksbollar med ädelost i



Ja, har jag inte varit duktig så säg!

Det är iallafall vad jag pysslat med de senaste (många) timmarna...

Nu blir det sängen och film med älsklingen!
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: lilla my

Ojojoj där slog du mig med hästlängder=)Kramiz

2009-12-20 @ 00:44:28
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0