Hej hopp! (uppdaterad)

Tänkte bara säga att jag ännu håller på med krönikan. Den blir lång...bara så ni vet.
Jag har fått era kommentarer, ni som vill läsa, och skickar mailså snart allt e klart :)

Jag har precis blivit klar med att färga/bleka om håret. Jag bleker det bara ljusblont, inte vitt, men jag får så vansinnigt lätt röda toner även oom det står att färgen är silver... så jag får köra med silvertoning efter och silverbalsam (som jag fått veta är mer effektivare än silvershampo!)... men nu tror jag det blev vettigt iallafall :)
Detta använder jag ;)

Denna färgen... skitbra! Den blir faktiskt inte röd! Möjligen kanske nån liten slinga om man vrålglor, men inte såsom andra färger gör! Dock blir den inte lika ljus... men den duger kanoners iallafall :)


Och så fick jag ett tips att köpa denna TONING när jag slingade håret en gång hos frissan. Hon använde den, och det tar verkligen bort alla spår av röda/oranga och gula nyanser. Håller hur många ggr som helst eftersom det är skum...


Ja, och så har jag införskaffat silverbalsam...just nu verkar jag inte va i behov av det, men det är verkligen super!


Ska väl fixa klart mina naglar med... kan inte hålla på med allt sånt imorrn, för då blir det bara fel och jag stressar...

Slänger in bilder på mitt hår (slutresultat) och mina naglar imorrn!
Nähäpp... dags att fortsätta skriva!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0