Gomorron alla där ute!!!

Årets och decenniets sista dag har inletts. Jag är strax klar med min krönika. Dock vet jag inte hur man lösenordsskyddar ett enstaka inlägg (har jag kommit på NU!)... nån som vet hur man gör???

Om det inte går, så får jag lösenordsskydda bloggen emellanåt, och bara visa detta inlägget just då.

Så, om ni ser att den är skyddad, så vet ni att krönikan tillfälligt lligger uppe.

Är det fler som vill ha lösen???? Skriv en kommentar!!!

Jag somnade inte förrän vid 4-tiden imorse... satt och skrev hehehe. Men det är väl bara bra antar jag, då pallar jag ju iallafall va uppe inatt *thihi*


Kommentarer
Postat av: lilla my

GOTT NYTT ÅR MIN VÄN: KRAMIZ

2009-12-31 @ 11:16:03
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Sara

Jag vill passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år!



Kram!

2009-12-31 @ 13:19:00
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0