Attans!

Ja, gomorron på er alla där ute i bloggvärlden!
Här är det klarblå himmel och gnistrande snö... vacker som bara den!

Klickade som vanligt in på lägenheter att hyra imorse. Jag brukar va uppe strax efter 8 på tisdagar. Då lägger de upp lägenheter somdet är först till kvarn på.
Vi har haft koll på ett särskillt område, och vet att det inte är det lättaste att få lägenhet där.
Lägenheterna brukar poppa upp sådär kvart, 20 över 8...
Idag... så klickade jag snabbt in mig på datan 8:34. Kände mig lite jäktad över att jag var lite sen, men tänkte att "äh, det kommer säkert inte nån just idag"
Vad händer????
Jo, jag klickar in... och ser att JUST DEN LÄGENHETEN är uppe!
...och jag hamnade såklart som nummer 30... Hade jag kommit upp i tid, så hade jag ju faktiskt kunnat ha en vettig chans!!

Attans oxå... verkar inte vara min dag idag...

Men, jag hälsar er alla god morgon iallafall! Idag är det dan före dan före dopparedan!
Och imorrnkväll drar jag till skåne.
Jag kommer SÅKLART ha datan med mig!!!! Bloggandet fortsätter, sså oroa er inte *thihi*

Vinterkram till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Mib

Synd! Men man kan ha tur i oturen så vem vet, kanske 30 stycken som tackar nej...

Ha det bra. Ibland tycker jag att dagar börjar illa och sen blir bra ändå, så man vet aldrig.

:-)

2009-12-22 @ 11:04:57
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/
Postat av: Ylva

Attans säger jag med. Synd att du missade den lägenheten.

2009-12-22 @ 13:35:35
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0