Tjenare!

Sov till närmare 1 idag... var visserligen upp en sväng både vid 8 och 10, men men... skönt att få sova ut.

Har fått kommentar om att mina bilder från födelsedagen inte syns... är det fler som inte ser dom???


Jag har fått ytterligare en Award! Denna ggn från Johanna! Tack så HIMLA mycket vännen!
Känns lite konstigt att ha fått tre likadana Awards, men såklart KUL! Det känns ju som att bloggen faktiskt berör några iallafall och att det jag skriver inte är helt knas :D

Tack så vansinnigt mycket för att jag får nå ut till Er med min blogg!


Jag har en tanke... att byta blogg igen, men jag vet inte riktigt. Ni vet..inlägget jag skrev om Hjälp? Jag skriver ganska många inlägg på kort tid, och det gör att man inte kan se alla inlägg på en o samma sida. Blogg.se verkar inte ha nån inställning på hur många inlägg man vill visa per sida, och en massa försvinner därför för er läsare om ni vill kolla bakåt på nåt inlägg jag inte länkat direkt till...
Håller på att kolla Wordpress och blogger just nu, men jag får se vilken det blir.

För... ni hänger väl med isåfall???

KRAM!!!!


Kommentarer
Postat av: sofia

nej man ser inte bilderna :(

jag hänger med!

2010-01-27 @ 16:24:29
URL: http://ordspyan.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var så lite så, du är verkligen värd att få de kraaam

2010-01-27 @ 18:54:03
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Ylva

Nä jag ser inte heller bilderna.

Ja jag hänger med.

2010-01-27 @ 19:12:02
URL: http://inget-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0