Snart igen

Om inte alltför länge drar jag åter igen till skolan. Men nu hittar jag. Nu behöver jag inte springa runt i snöoväder en halvtimme...

Däremot ska jag åka lite tidigare för att hinna inom apoteket i stan.

Känns som jag inte varit i stan på länge. Jag som brukade sitta o ta en fika med jämna mellanrumdär. Men nej det har inte blivit av. Och det har ju sina förklaringar.
Har ännu ap-ont, men hoppas att besöket på apoteket hjälper till då det är smärttabletter som ska hämtas ut.

Sitter och gnagar på en pirog nu. Inte hunnit käka idag så då e det bra att man gjorde några extra haha... det blev fan 57 (!) stycken ju!

Humöret e väl sådär. Har som alltid dippar när det hänt nåt som jag spänt mig för. Innan var det mer regel än undantag att jag åkte in på psyk dagen efter jul, påskmiddan, födelsedan, midsommar osv.

Nähäpp. Har inte ro att skriva. Håret har jag lyckats fläta i 2 inbakade. Det är väldigt mkt Mezza i det kan jag säg. Har saknat att kunna fläta det så sen jag klippte av det. Men nu går det.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0