Såklart!

Älsklingen är ledig från jobbet idag. Planerna är att det ska städas och bakas piroger. Shopping på bolaget och Ica.

 

Såklart sätter det stopp för en del av planerna.

Stor vattenläcka nånstans i området och vattnet stängdes av. Dom vet inte hur länge det kommer vara av, men det e minsann lte klurigt. Man vill ju iallafall diska, kanske slänga in en maskin tvätt osv...men framför allt vill man ju gå på toa!
Och till pirogerna behövs det kokas ägg och vatten till degen...
Just pirogerna tar en j-a tid, och vi ville ju börja så snart som möjligt!

Jaja, Bolaget är iallafall avklarat, och Ica med.

Kan inte påstå att jag sovit så mkt inatt. I början var det mest efter sprutorna som det gjorde ont, men sen blev det knas med magen. Magsyra flödade och jag var uppsvälld som en ballong. AJ!!! Trodde på allvar att nu hade alla klammerna efter operationen minsann lossnat och rivit upp hela magsäcken!
Men så var det ju såklart inte. Efter lite mag-piller och musli på morronen lyckades jag faktiskt somna igen och nu känner jag inte alls av det.
Men hela natten såg jag framför mig hur jag fick åka till akuten, hur de gjorde vidrig gastroskopi och sen sprättade upp mig för att laga min sönderfrätta mage...
Skönt att det slapp bli så...


Kommentarer
Postat av: Sara

Önskar dig en fortsatt fin torsdag och hoppas att du är bättre i magen nu..



Kram!

2010-01-21 @ 14:53:54
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com
Postat av: Lianna

Jag har gett dig en award i min blogg tjejen, check it out :)

2010-01-21 @ 21:41:03
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0