Ont

Har riktigt förbannat ont... I stora nerven i vänsterbenet (ischias?) och i främst högra armen, men även vänstra.

Är dålig -riktigt dålig faktiskt- på att hantera smärta som är i nerver. Köttsliga smärtor, som sår, blåsor operationer i kött/muskler... det klarar jag bra. Stänger lättare av den smärtan.

Men när det är nerverna funkar inte det. Det blir bara värre o värre tills jag tillslut nästan skriker rakt ut. Då är jag så slutkörd av smärtan att jag kan ta mina Propavan och somna bort det.

Ikväll är jag dock tveksam om det kommer lyckas. Låg på spikmattan en stund innan. Skönt för ryggen. Men mitt ben vill fan inte "slappna av". Det känns verkligen som att nerven fastnat mellan krampande muskler.

Inte kul...

 

Jaja, jag ska göra ett försök iallafall...
Smärtläkaren imorrn.Tur...

Tjobaloo...


Kommentarer
Postat av: manda

tack. nej du har aldrig gjort något fel. ta hand om dej<3

2010-01-19 @ 22:17:40
URL: http://mysecretanalife.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack så mycket, usch vad jobbigt att ha så ont

2010-01-20 @ 00:48:16
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Josefine foto-tankar & känslor

usch då!

´

Ta hand om dig...eller skriv tillbaka...vi kanske kan hjälpas åt?

2010-01-20 @ 02:57:12
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: angelice

Tack snälla för ditt långa och utförliga svar! :)

Hoppas det går bra hos läkaren.

kram

2010-01-20 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0