Off

Skriver bara ett kort inlägg. Hade gärna skrivit mer, men mina fingrar lyder inte riktigt idag.

Har ju varit hos smärtläkaren. 1 spruta i vardera armbåge, en i vänster vrist och en i höger handled. Bedövade bra. Tyvärr fick jag stå och vänta i kylan på taxin hem i en halvtimme eftersom snubben inte hittade mig...och då spänner man ju arslet av sig, och bedövningen verkade inte lika länge :(

Men lite e iallafall kvar. Skönt det. För jag tror jag hinner somna för natten innan den försvinner. Då kommer nämligen smärtan efter att sprutan retat nerverna. Och DET kan man verkligen bli galen på.

Fick lite piller oxå (smärtstillande) men såklart hade dom inte dom på apoteket så jag hoppas de kommer imorrn. Beställda iallafall.

 

Annars e det inte så mycket.. blir alltid enormt trött efter sprutorna, så jag har sovit en stund.

Ska fortsätta sova nu.

 


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Tackar! :D

Ja, det är lättare sagt än gjort, men jag SKA lyckas!!! ;)

2010-01-21 @ 11:48:30
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Josefine foto-tankar & känslor

Hej=)

inombords smärtor har jag :(

vad jobbigt att behöva ha sprutor..



Hur mår du idag?

varma Kramar

2010-01-21 @ 12:33:38
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0