Mezza = Dokumentär-freak

Ja, det är bara att erkänna... jag har slappat i sängen halva dagen, med datorn i knät, surfande efter dokumentärer på youtube...

Jag är verkligen såld på fakta... biografier fyller bokhyllan... tv4Fakta och Zone Reality på tv är självklara fall... surfandet på datorn söker girigt efter intressant info på alla de sätt och jag suger åt mig skolböcker... gamla som nya.

Nu på kvällen tog jag mig i kragen... satte på andra maskinen disk (har en liten bänkdiskmaskin) och en maskin tvätt. Städade undan lite och torkade osv...
Fan, man KAN inte bara ligga o glo på dokumentärer heeeela tiden ju!
Känns inte så rätt när mannen är iväg o jobbar.

Jaja. Jag har två alternativ till kvällen... fixa mina naglar eller rita i PS.
Naglarna kommer gå av närsomhelst om jag inte gör det, och då kommer jag aldrig lyckas ha tillräckligt långa för tippar...
Mina naglar är verkligen lika med sönderfrätt plastfolie... jag skojar inte. Det är verkligen så, och har alltid varit. Kvittar vad för vitaminer o mat jag stoppar i mig eller inte... det är ändå samma sak.

Nähäpp... mannen min kommer strax hem så jag ska slå på kaffet till han nu... som varje gång han kommer in genom ytterdörren hehe.

Tjingeling!

PS... hur går det med era funderingar om UTMANINGEN??????

Jag har en liten funderan för min egen räkning... Inte det lättaste, men det ska det ju inte va heller!


Kommentarer
Postat av: Issa

har du några tips på bra dokumentärer? har ju tråkigt här på avd :) kram

2010-01-16 @ 22:42:51
URL: http://isabellisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0