Klart!

Så... då har jag snackat med damen jag träffar regelbundet på beroendecentrum. Vi har haft samtal i typ ett halvår och nu är den delen avslutad :D

Jag har inte rört nån benzo sen avgiftningen och jag känner inget större behov av att ta det heller. SKÖNT!

 

Tänkte jag skulle vara sådär äckligt duktig idag... En massa ärenden, städande och tvättande o viktiga blanketter o telefonsamtal.

Ja, med andra ord sånt där riktigt trist "måste".

Ska passa på att uppdatera länkarna i min sidokolumn oxå. Jag har en hel hög med bloggar som jag följer slaviskt varje dag hehe.

 

Nähäpp... om man ska börja den där duktighets-dagen kanske... Eller iallafall.. ta på mig annat än pyamasen :S

Har funderat en del på att lägga upp lite sammanfattning från gamla bloggen... lite väl valda inlägg från avgiftningen kanske?
Eller slänga in lite dagboksinlägg?

För mig är det viktigt att jag är medveten om såna saker, även om jag inte mår dåligt. Om jag minns hur jobbigt det var då, då kommer jag inte ens i närheten av tankarna att gå dit igen.
Det kan även få mig att känna mig grymt stolt... att jag klarat sånt skit. Gått igenom helvete efter helvete och kommit ur det.
Ibland får man faktiskt ge sig själv bra cred. Påminna sig om hur jävla bra man ibland är (även om det känns motigt att ge sig själv beröm... det e svårt det där...)

Tjingeling!
Ut i solen va det ja!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ibland behöver man ha duktighets-dagar också. Du har ju även varit duktig med att inte ta benzo. :D

2010-01-11 @ 19:21:16
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0