Idag ska jag:

  • Laga älsklingens jeans---klart
  • Skicka iväg Viggos första present---klart
  • Ringa min bror---klart
  • Diska---klart
  • Tvätta
  • Vika tvätt
  • Träna---klart
  • Plugga---klart
  • Förbereda köttfärs o lök för pirogerna till födelsedagen
  • Köpa cigg---klart

Hur mycket tror ni egentligen verkligen kommer bli gjort???

(uppdaterat: ja, kl är 19:40, det som e struket e klart... men det va definitivt inte så lite jag hade räknat med! Suck, det är inte bra att fastna vid datorn o se på film hmmm)

(uppdaterat: jo men visst! Jag hann ju med en del! kl e 00:58...)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag klarar inte av att ha en lista att gå efter för det blir aldrig klart med något.

2010-01-12 @ 21:21:46
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0