I skenet av lågan

Nerbäddad i sängen med doftljuset brinnande på sängbordet. Pirates of the Caribian -Dead mans chest- spelar vi på dvd:n.

Jag har som sagt i tidigare inlägg blivit sjuk. Sovit bort halva dagen.  Men vi har ändå hunnit med att städa bort julgranen här hemma, och  vi passade även på att anpassa möblerna i sovrummet efter fröken Mezzas klumpighet.Nu han jag omöjligt klampa in i tv:n eller annat när jag är uppe o vankar på nätterna ;) hihi

Jag loggar in på datorn flera ggr om dagen, och jag blir bara gladare o gladare för varje gång.
Det är minsann en hel del som kommer vara med på Utmaningen den 23/1 !!!

Ska kolla in på era bloggar nu...

Chao ´nd see ya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din fina kommentar hos mig! Beslutet angående min blogg är fattat..



Stor kram!

2010-01-11 @ 00:58:39
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com
Postat av: Ylva

Vad kul att det är fler som kommer med i Utmaningen, vet ännu inte vilken jag själv skall ha. Kniven är ju bort lämnad.

2010-01-11 @ 13:20:11
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0