Host...

Sovit med mössan nerdragen över ögonen inatt. Mössor är riktigt bra. Dom är mysiga, varma och toppen om man är sjuk!

(Jag o min mössa.. :D)


Älsklingen sover än. Jag o katten e vakna.
Det har snöat ännu mer inatt. Terassen e vackert fylld till brädden.
Idag SKA JAG BANNE MIG leka med photoshop!
Har varit sugen på det flera dar ju, men hittat annat att göra istället.

(vår terass...)



Igår var jag helt förvirrad framåt kvällen. Jag blir snurrig av allt det här med skolan. Högskola o komvux på distans. Böcker jag vill ha på studs, och studentföreningar hit o dit.
Jag har ju mitt kontrollbehov, och det snurras till rejält när jag kommer i nya situationer som jag aldrig varit medom innan.
Jag vill alltid vara förberedd, och eftersom mina böcker inte kommit än, så KAN jag inte förbereda mig så som jag vill...

Jaja, jag hostar väl vidare.

Kram o morrn morrn på er!


Kommentarer
Postat av: Lianna

Jag förstår kontrollbehovet mycker väl :)

Jag pratade till och med om det, det är så himla svårt att släppa taget och bara "go with the flow".



Tack för fina kommentaren igår, det uppskattas! :)



MASSA KRAMAR

2010-01-07 @ 11:14:12
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Mössor är bra :) Ja du får förbereda dig så gott du kan, mer än så kan du inte göra. Japp, den som letar den finner och i mitt läge var det knäcken :)

2010-01-07 @ 12:18:59
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: tappaintehoppet

Lycka till med studier!

2010-01-07 @ 19:28:40
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Här kommer en värmande kram.Krya på dig vännen.

2010-01-07 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0