Hej hej igen...

Gårdagen spenderades i soffa och säng. Har vansinnigt ont efter helgen och veckan. Allt städande o fixande och stressande har tagit ut sin rätt och jag har ont ända ut i fingertopparna.

Kände ändå att jag bara var tvungen att skriva iallafall ett kort inlägg.

Och så... såklart: GRATTIS till alla utmanare!
Efter lite kommentarer har jag sett att NI HAR JU KLARAT DET! Om det inte var helt, så var det delvis, och det är inte dåligt! Bara tanken på att utmana sig själv... ja, den har ni ju gått ifrån... ni har ju gått till agerandet och verkligen VÅGAT!
Fattar ni vad jag är STOLT över er!?!?

Satt och snackade om utmaningen med några nära vänner på min dag. Dom vet om den och vi höll alla med om att det känns fantastiskt att lilla jag fick sånt gensvar, och att människor runt om i landet FAKTISKT GJORDE DET!

TACK för den BÄSTA födelsedagspresenten... Shit asså vad ni betyder mycket för mig! Ni är fantastiska! Ni VÅGADE UTMANA ERA RÄDSLOR OCH NI SKA ALLA HA STORT CRED FÖR DET!!!

Nu ska jag försöka pallra mig iväg o köpa lite cigg. Sen blir det ju skola ikväll. Ska slänga in ett besök på apoteket oxå. Smärtläkaren jag var hos skrev ut Xefo Akut till mig, men jag tål inte den så han skulle skriva ut nåt annat.

Kram o tjingeling på er alla!
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag hade så gärna hakat på, på din dag. Allt var kaos, så därför gör jag det NU istället!

Men utmaning till mig själv är att skaffa "tjockare hud" så att jag inte tar åt mig så mycket av vad andra säger till mig. Att våga lita mer till mig själv och min intuition istället för att alltid försöka vara andra till lags och därmed förtränga min egen vilja och det som är JAG.



Stor kram!

2010-01-25 @ 10:34:05
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0