God (?) morron...

Mmmm... det blev iallafall lite sömn inatt trots tandvärken. Men det kunde gott blivit mer...
Lite störigt att det är röd dag tycker jag... försökte ringa lite viktiga samtal igår, men allt stängde tidigare eftersom det va klämdag typ. Och idag blir det därför inget ringande heller. Och imorrn e det sista dagen innan det e försent. Det går lite för snabbt dessa dagaar efter julen.
Måste verkligen ta mig i kragen o skicka in ansökan till CSN oxå.. och en del annat tjafs.
Älsklingen sussar än. Han ska jobba 15-21 så han passar på att ta en behövlig sovmorron.

Det har snöat i hela sverige inatt verkar det som... utom här. Men vi har gott om snö iallafall. På terassen ligger det ännu flera decimeter.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...


Kommentarer
Postat av: Ylva

Godmorgon. Synd att värken inte är borta men bra att du fik i dig lite sovtid iaf.

2010-01-06 @ 14:10:59
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0