Gårdagen

Ja, det blev inte mkt tid med datorn igår.. Jag o sambon hjälpte våra grannar att flytta till deras nya lägenhet, och det tog hela dagen typ.

Igår när vi kom hem, hade jag så ont av mmin fibro att jag trodde jag skulle skrika rakt ut... och inte en endaste värktablett av nåt slag alls, fanns tillgänglig!

Kom hem, la mig på soffan, dirigerade och tittade på när sambon möblerade om lite i vardagsrummet, sen va det bara att slänga sig på sängen. Har tyvärr inte sovit alls bra, trotts att jag var hur trött som helst, eftersom jag haft så ont.

Ont har jag ännu... men det e iallafall lite mer hanterbart än vad det va igår.

Jag gjorde inte nårra tunga saker i flytten... jag bara rullade ihop madrasser, tömde kylen, plockade ner lampor o sånt smått. Likväl förbannat har jag äckligt ont :(

Så... det var asså vad gårdagen gick till.
Sen på kvällen, så la modemet av och nu sitter jag med det mobila som annars alltid ligger i väskan.

Imorrnkväll bär det av till skolan... HÖGSKOLAN... denn där skolan där detkänns som alla genier går på... och så kommer jag..hmm.
jaja, det blir intressant iallafall. Har läst lite i kurslitteraturen, och det e ju inte det lättaste språket iallafall. Men jag har inga problem med att fatta det, det e mest bara att det e ovanan lixom.

Ska kika in till er alla nu...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0