FÖRBANNAD!

Nytt meddelande kom upp på den kursen jag ska läsa på högskolan... Fysiologi. Meddelandet kom den 11/1...

DET STÅR EN HELT ANNAN KURSLITTERATUR!

I kursplanen står det dock ännu att det ska vara den bok jag köpt för 414kr... men i meddelandet står det en annan som kostar 649 spänn!
Och det står INGENTING...ingen notering eller nåt, om att det ens är ändrad litteratur!

Detta skriver dom när det är exakt en vecka kvar innan kursstart. De rekomenderar att man köper den på adlibris... bara det att det tar 5 vardagar innan de ens skickar boken!

Jag har INTE möjlighet att akut slänga ut en massa pengar på detta!

Nu har jag argt mailat kursledaren... hoppas bara att det inte sätter käppar i hjulet på min utbildning...förhoppningsvis är det en vuxen människa som förstår att man kan bli arg över sånthär...

Jag tror inte att många kommer ha rätt bok vid kursstarten...

GAAAHHHH! GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh sånt blir man ju så arg på. Fattar dom trögt eller. Det var rätt att mejla henne.

2010-01-14 @ 21:17:09
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0