*fniss*

jag kan verkligen vara bra löjlig ibland hihi

Fick nyss en sms-avisering... Skolböckerna har kommit!!!

WIIIHOOOO!!!

 

Men jag kan inte hämta ut dom nu... de e beställda på älsklingens namn, så jag får vackert vänta tills imorrn... men DÅ kan ni ju gissa vad jag kkommer göra! haha

Jag har mina ritualer när jag skaffar kurslitteratur... vilket innebär att de först o främst ska plastas in med klister-plast... SEN kan jag börja använda dom.

De måste ju hålla! Dessutom kan jag klistra märken eller vadsom på böckerna då, eftersom det blir lätt att ta bort. Men oftast brukar de få hålla sig fina utan en massa sånt.

Sen då??

Jaaaa ni! Sen kommer fröken Mezza sitta och PLUGGA! Spanskan pluggar jag ju hemma, så det är bara att köra på! Och Fysiologin lär jag plöja igenom ganska snart den med ;) hihi

Behöver jag nämna att jag gillar att plugga?????

Kraaaam på er!

*studsar omkring som en barnunge i lägenheten*


Kommentarer
Postat av: Sara

Så härligt det låter! :D

2010-01-08 @ 21:39:48
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0