Blä...

Mår väl sisådär. Men jag vet varför.
Drömde inatt om mormor o morfar (ja, morfar som ofredat mig sexuellt). Drömde att jag av nån underlig anledning gjorde allt för att göra dom glada. Dett genom att skaffa en sällsynt LP-skiva till dom. Jag slängde ut alla minga pengar på det, + att jag gjorde en massa skitgöra... bara för att kunna ge skivan till dom, och därmed göra dom glada.

Jag har inte haft kontakt med dom på minst 15 år... mormor e död och morfar har svår Parkinsson. Men det e typ oxå det enda jag vet.
Så varför kommer denna drömmen och ställer till det för!
...Ja, inte mår jag bra av att ha dom i skallen iallafall...

Har tränat lite, men tog det lugnt eftersom jag e lite krasslig.

Nu blir det käk o sen tvätt, disk osv...

see ya

Kommentarer
Postat av: tappaintehoppet

Drömmar är konstiga. När min dotter var nyfödd och sjuk så vaknade jag varje natt i 2 veckors tid av att jag höll på att leta efter henne bland lakanen. Drömmen höll på tills vi fick åka hem från sjukhuset. Konstigt!

2010-01-13 @ 10:05:23
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0