ajajajjjj :(

fan... har sån vansinnig tandvärk. Omöjligt att sova då. Har sprayat xylocain (bedövningsmedel) i käften, men det hjälpte inte mycket.

Fan.

Är vansinnesrädd för tandläkaren, och det har verkligen sina nackdelar.

Eftersom jag bor där jag gör, så har jag ingen fast psykiatriker, och det har ställt till en del. Om jag haft det hade jag nämligen kunnat ta upp detta problemet för honom/henne och prata om det. Då hade jag haft en chans att få sövd tandläkarvård, och därmed sluppit detta.

Men för att få det, måste en läkare känna till problemet på lite djupare nivå, och därmed godkänna den typen av vård. På den mottagningen jag går (psyk) har det varit en massa olika läkare hela tiden. De har bara 2 fasta... resten e tillfälliga o cirkulerar rundor som fan.

Hur ska man då kunna prata om ett sånt här problem???

Skit


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är ju alltid trist när man har tandvärk och har tandläkarskräck och dessutom inte kan prata om det. Hoppas att du kan prata om det iaf så att du får dina tänder fixade.

2010-01-06 @ 08:48:37
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0