Skräp!

Ytterligare ett rejält tag är gjort. 15 påsar skräp åkte ner i sopnedkastet och utanför dörren står det 6 fulla sopsäckar... En massa tomma kartonger står där oxå. Ska se om grannen vill ha dem för de ska snart flytta.

HUR kan man samla så mkt skräp???  Jag fattar det inte. Det har åkt med i flytt efter flytt och jag har inte orkat gå igenom det innan. Men nu e iallafall det mesta gjort. Ska "bara" släpa ner skiten till soprummet oxå... uuughhh

Annars e det vattengympan idag. Är egentligen vansinnestrött men jag ska banne mig dit ändå. Imorrn e det smärtläkaren som gäller. Skönt att ha rört på sig innan för efter blir jag bara slö o förlamad ju.

Nähäpp... vad ska man pyssla med nu då?
Jaja, jag kommer la på nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja du det är en bra fråga. Jag är en sån som sparar på "skräp" som kan vara bra att ha i framtiden. Hihi

2009-11-12 @ 14:19:36
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0