Pust vilken morrontur...

Kvart i 7 imorse drog vi iväg. Karolinska i Solna var målet. Det tar minsann sin lilla tid för det är verkligen på helt fel sida om stan från där vi bor. Hade tid där kl 8:30. En efterkoll efter min bröstreducering. Pratade med en sköterska ganska länge. Hon höll med om att bröstvårtorna satt för högt. Och hon förstod om jag hade problem med underkläder. Jag ska gå ner nårra kilon och sen höra av mig igen och då kan det vara på tal om ny óperation.
Tänkte ta upp med psykläkaren om att börja med reductil igen. Hoppas hoppas. Jag tränar ju lite, både vattengympa och wii. Men jag har vansinnigt svårt att gå ner i vikt (ja, jag har svårt att fatta att jag kunde gå ner till anorexi-vikt...fattar det helt enkelt inte)

När vi kom hem efter en 4 timmars lång utflykt till KS, var jag den första som släpade mig till sängen. Nu har jag kanon-sovit tre timmar och känner mig betydligt bättre :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja det är svårt att gå ner i vikt. Har svårt med det jag med.

2009-11-11 @ 11:34:49
URL: http://ypax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0